Zoek
€ 0,00
  • gratis bezorgdMorgen in huis
    Besteld voor 20.30
  • morgen in huisGratis bezorgd
    Vanaf € 49,-
  • betaal veiligBetaal veilig
    Direct óf achteraf
  • korting sparenKorting sparen
    Op iedere bestelling
8.6 7903 beoordelingen

Klantenservice
 

Bel ons: 024 355 99 74
Maandag t/m vrijdag van 09:00u - 17:00u 
Zaterdag gesloten                       

           

  

Chat met ons
Maandag t/m vrijdag van 09:00u - 17:00u 
Zaterdag gesloten  

Openingstijden fysieke winkel
Maandag: 11:00u - 17:00u
Dinsdag t/m zaterdag: 09:00u - 17:00u
         Whatsapp ons: 06 4277 7565
Maandag t/m vrijdag van 09:00u - 17:00u 
Zaterdag gesloten  
     Mail ons: info@gloeilampgoedkoop.nl      
We trachten ernaar uw mail tussen 
24 en 48 uur te beantwoorden 

     

  

Adresgegevens
Groenestraat 233
6531HJ Nijmegen 
Nederland 

 

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de veel gestelde vragen per categorie. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact met ons op.

Algemene vragen

Waarom mag Gloeilampgoedkoop.nl nog gloeilampen verkopen?

Het importeren van normale gloeilampen in de Europese Unie is sinds 1 september 2012 verboden. Echter is dit verbod niet van toepassing op de zogenaamde "Reinforced Construction" gloeilampen, welke oorspronkelijk voor professioneel gebruik bedoeld waren. Gloeilampgoedkoop levert deze gloeilampen sinds 2010 in meer dan 200 uitvoeringen. Bijkomend voordeel is dat de lampen beter bestand zijn tegen schokken en veelal een langere levensduur hebben.

Kunnen jullie nog lang gloeilampen blijven verkopen?

Helaas kunnen we hierover geen zekerheid geven. De verwachting is dat we in ieder geval tot medio 2018 onze complete collectie kunnen leveren. Vanzelfsprekend hebben we ook steeds betere alternatieven voor de gloeilamp, zoals onze LED filamentlampen.

Wat is de garantie op jullie producten?

Wij bieden op al op onze producten de wettelijke garantie. Op sommige producten is een langere fabrieksgarantie van toepassing. In dit geval staat de garantietermijn bij het product vermeldt.
voor meer informatie: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product.html 

Heeft gloeilampgoedkoop.nl ook een winkel?

Ja, wij hebben een winkel in Nijmegen. Wilt u uw bestelling ophalen in onze winkel? Plaats eerst een bestelling in onze webshop dan zorgen wij dat de producten voor u klaar liggen. Vooraf bestellen is nodig omdat onze winkel en webshop ieder een eigen magazijn hebben. De voorraad van de winkel kan dus afwijken van die van de webshop.

Bestellen en leveren

Hoe plaats ik een bestelling op jullie site?

Stap 1: Selecteer de juiste producten. Vul het gewenste aantal in en klik op BESTEL.

Stap 2: Ga naar de winkelwagen. Deze kunt u altijd terugvinden aan de rechter bovenzijde van de site. U kunt hier uw bestelling bekijken en indien gewenst wijzigen. Om uw bestelling af te ronden, klikt u op AFREKENEN.

Stap 3: Vul uw adresgegevens in, kies de verzendmethode en de betaalwijze en controleer uw bestelling. Klik vervolgens op BESTELLING AFREKENEN om de bestelling af te ronden.

Wat is de levertijd?

Bij elk product staat een actuele voorraad en de verwachte levertijd. Zijn alle producten op voorraad en heeft u uw bestelling op werkdagen vóór 20:30 uur geplaatst? Dan ontvangt u uw bestelling de volgende dag in huis. Feestdagen uitgezonderd.

Wanneer één of meerdere producten een langere levertijd hebben, wordt de complete bestelling verzonden zodra alle producten op voorraad zijn. U kunt contact opnemen met onze klantenservice als u uw bestelling in dit geval in delen wilt ontvangen. 

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u zelf een bezorgdtijd kiezen. Uiteraard ontvangt u van ons ook een bevestiging met een track-and-trace code van PostNL. Hiermee kunt u de tijd van levering direct inzien.  

Uw bestelling wordt bezorgd door: 

Wilt u uw bestelling sneller nog in huis hebben? Maak dan gebruik van onze bezorgdienst Fadello. Fadello hanteert de volgende leveringstijden: 

Tussen 20:30 en 23:59 besteld                              Volgende werkdag tussen 18:00 en 22:30 geleverd
Tussen 0:00 en 13:00 besteld Dezelfde werkdag tussen 18:00 en 22:30 geleverd

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen van € 0,- tot € 49,-                              € 4,90
Bestelling van € 49,- of hoger € 0,00
Kan ik mijn pakket ook afhalen?

U kunt uw pakket 6 dagen per week kosteloos afhalen in onze winkel in Nijmegen, ongeacht het orderbedrag. Dit kunt u selecteren in het afrekenscherm. U ontvangt een email wanneer het pakket klaar staat om af te halen.

Technische vragen

Welk wattage heb ik nodig wanneer ik een gloeilamp wil vervangen door een LED- of spaarlamp?

In onderstaande lijst kunt u de gloeilamp wattages zien met de daarbij horen LED lamp wattages. Deze wattages zijn gemiddelde en dienen als richtlijn.
Heeft u liever hulp van onze klantenservice? Neem dan contact met ons op.

Gloeilampen                   LED lamp
15 Watt 1,5 Watt
20 Watt 2 Watt
25 Watt 2,5 Watt
40 Watt 4 Watt
60 Watt 6 Watt
75 Watt 7,5 Watt
100 Watt 10 Watt
150 Watt 15 Watt
200 Watt 20 Watt
300 Watt -
Welke kleur licht gebruik ik in welke ruimte?
Kleurtemperatuur (Kelvin)         Kleurcode                 Soort licht                      Geschikte ruimte
2200 - 2700K 827 Extra warm-wit Woon- en slaapkamer
Restaurant 
3000K 830 Warm-wit Badkamer
Kantoor
Showroom 
4000K 840 Natuurlijk-wit Magazijn
Moderne ruimte met een koele uitstraling
Kantoor
Farbiek/Werkplaats
Showroom
Sporthal
Stal-Veehouderij 
6500K 865 Koel-wit Bij fotografie, in een atelier of bij andere toepassingen waar een heldere, kleurechte verlichting gewenst is
Kan ik bij TL- en PL lampen een ander wattage lamp kiezen?

Nee. Bij een TL buis bepaalt het wattage de lengte van de buis. Kiest u voor een ander wattage, zal de buis een andere lengte hebben. 
Bij PL lampen is de lampvoet per wattage verschillend. Een ander wattage lamp zal dus niet in uw houder passen. 

Spaarprogramma

Met het Gloeilampgoedkoop.nl spaarprogramma spaart u gratis en automatisch Lumens bij iedere bestelling. Deze Lumens kunt u bij uw volgende bestelling inwisselen voor een
directe korting op uw aankoop. Ook kunt u Lumens sparen met het beoordelen van onze producten of het introduceren van een vriend of vriendin.  

 

Uitgave in onze webshop

U spaart

€1,00

2 Lumens

Aantal punten

Waarde

20 Lumens

€1,00

 

Hoe kan ik extra Gloeilampgoedkoop Lumens sparen?
 

Account registreren

100 Lumens

Inschrijven voor nieuwsbrief

100 Lumens

Beoordeel een product

50 Lumens

Introduceer een vriend/vriendin

300 Lumens

 

Bestel meer en ontvang extra bonuspunten!
 

Uitgave in onze webshop

U spaart

€75,00 of meer 150 Lumens + 75 bonus Lumens


 

Waar kan ik mijn actuele puntensaldo bekijken?

U klikt aan de rechter bovenzijde van de site op Mijn Account. Op de overzichtspagina ziet u direct uw actuele spaarsaldo en de vervaldatum van de gespaarde punten.

Hoe ik ik de gespaarde punten inwisselen?

Wanneer u uw bestelling op de gebruikelijke manier afrekent in het afrekenscherm, ziet u onder de verschillende betaalmethoden een schuifbalkje. Hiermee bepaalt u eenvoudig hoeveel punten u wilt inwisselen. De korting wordt vervolgens direct in mindering gebracht.

Hoe kan ik een product beoordelen?

Op elke productpagina staat naast het aantal sterren een link om uw beoordeling achter te laten. Ook ontvangt u na elke aankoop een uitnodiging om uw ervaringen met het product te delen.

Hoe maak ik een account aan op jullie site?

U klikt aan de rechter bovenzijde van de site op Mijn Account. Vervolgens kunt u een account aanmaken.

Hoe kan ik een vriend of vriendin introduceren?

Wanneer u inlogt in uw account, klikt u in het linker menu op mijn uitnodigingen. Vervolgens kunt u een uitnodiging naar 1 of meerdere personen sturen. Wanneer deze personen vervolgens een bestelling plaatsen, worden de spaarpunten automatisch aan uw account toegevoegd.

Betalen

Is betalen op Gloeilampgoedkoop.nl veilig?

Bij Gloeilampgoedkoop.nl is de veiligheid van uw betaling 100% gegarandeerd. Onze site is SSL secure, de hoogste certificering op het gebied van veiligheid. 

Welke betaalmethoden biedt Gloeilampgoedkoop.nl aan?

Bij Gloeilampgoedkoop.nl kunt u veilig betalen met:

Ook kunt u betalen via een bankoverschrijving. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling de factuur per email. De producten worden verzonden zodra de betaling bij ons binnen is gekomen.

U kunt uw betaling overmaken naar:

Lampgoedkoop.nl B.V.
IBAN: NL57 INGB 0006 4625 89
BIC: INGBNL2A

Betaling onder rembours is ook mogelijk. U kunt bij onze bezorger uitsluitend contant betalen.

Bij het afhalen van uw pakket in onze winkel in Nijmegen kunt u zowel contant als per PIN betalen. 

Hoe werkt het bestellen op rekening?

Als u er bij Gloeilampgoedkoop.nl voor kiest om te betalen middels factuur, ontvangt u altijd uw producten voordat u ze betaalt. U hoeft nooit te betalen voor een verkeerde levering of producten die niet aankomen. Het is eenvoudig, praktisch en zonder risico. U betaalt het gehele bedrag binnen 14 dagen.

Zakelijk bestellen

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Bent u op zoek naar een groot aantal lampen voor uw bedrijf? Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Kan ik als buitenlands bedrijf zonder BTW bestellen?

Jazeker. Als u uw BTW nummer invult in het afrekenscherm, wordt de BTW automatisch in mindering gebracht. U dient uw BTW nummer zonder spaties, punten en leestekens in te voeren.
U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice wanneer uw BTW nummer niet wordt geaccepteerd.

Geven jullie ook advies op locatie?

Of het nu om een tuin, een kleine woning of een groot kantoor gaat: sfeervol verlichten is een vak apart dat om een goed doordacht plan van aanpak vraagt. Een sfeervol en tegelijkertijd functioneel verlicht huis of kantoor bereik je niet met de aanschaf van zo maar wat armaturen en lampen. De lichtadviseurs van Gloeilampgoedkoop bezoeken u op locatie, inventariseren uw wensen en stellen vervolgens op basis van de modernste softwaretoepassingen en lichttechnische berekeningen een gedetailleerd lichtplan op.

Registreren

Hoe maak ik een account aan op Gloeilampgoedkoop.nl?

U klik aan de rechter bovenzijde van de site op ‘Mijn account’. Vervolgens kunt u een account aanmaken.

Wat zijn de voordelen van een account?

Door een account aan te maken op Gloeilampgoedkoop.nl kunt u het betalingsprodces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

U klikt aan de rechter bovenzijde van de site op ‘Mijn account’. Vervolgens vult u uw emaildres in en klikt u op 'wachtwoord vergeten'. Wij zenden direct een nieuw wachtwoord toe per email.

Retourneren

Kan ik producten terug sturen?

Heeft u verkeerde producten besteld of bent u niet tevreden? Dan kunt u uw bestelde producten binnen 14 dagen terug sturen. U betaalt in dit geval alleen de kosten voor de retourzending.

U kunt uw producten alleen terug sturen als onderstaande punten kloppen:
- De retourzending is voorzien van een retourformulier;
- U stuurt de artikelen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retour;
- De artikelen dienen goed beschermd verzonden te worden daar deze zeer breekbaar zijn.

Voor het aanmelden van uw retourzending, neemt u contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

Wat moet ik doen als ik producten heb ontvangen die defect/kapot zijn?

Wanneer u één of meerdere artikelen defect heeft ontvangen, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice.
Wanneer een artikel kapot geleverd is, verzoeken wij u een foto van de verzendschade mee te sturen. Vanzelfsprekend komen de eventuele retour- en verzendkosten voor onze rekening!

Wat is jullie retouradres?

Dit is afhankelijk van de reden van uw retournering. WIj verzoeken u altijd contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen helpen met uw retourzending.

Ik wil gebruik maken van het herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF) welke u hier kunt downloaden, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Klachten

Wat is procedure als ik een klacht heb?

U kunt uw klacht over een product of onze dienstverlening indienen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Dit kan per email (info@gloeilampgoedkoop.nl), telefonisch of schriftelijk.

Let wel: 

- U ontvangt geen ontvangstbevestiging van uw klacht. 
- U ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

 Bent u onverhoopt niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door onze klantenservice? U kunt deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

U kunt met uw klacht ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Ga hiervoor naar http://ec.europa.eu/consumers/odr/.